Linkek a témában:
Hogyan javítható egy márka piaci teljesítménye?
Jelentős pluszösszeget költöttünk tévéreklámra és eladáshelyi promócióra az utóbbi évben, mégis 2,2 százalékkal kevesebbet adtunk el márkánkból a kiskereskedelemben az előző évhez képest. Mi lehet az oka?
Nem kérnek a netezők a közösségi médiás reklámokból
Jó ideje látható már a folyamat, miszerint a közösségi oldalakon keletkező információáradat miatt besokallnak az emberek. A cégek egyre nehezebben tudják eljuttatni üzeneteiket ezen a csatornán.
Meghatározás
A branding, vagy márkaépítés egy termék, vállalkozás, vagy egy személy (personal branding) hírnevének megteremtése, kiépítése, erősítése. Alapvető célja, hogy a márkanév pozicionált legyen, az ügyfelek egyértelműen bizalommal forduljanak irányába. Módszerei: image építés, megszemélyesítéssel médiaszereplés, szponzoráció, melyekkel a kijelölt célcsoporthoz jut el a brand tulajdonosának híre.