Linkek a témában:
Arculattervezés a Valoremtõl
Arculattervezés több, mint 10 éves múlttal, díjnyertes csapattól. Ön hátradõl, mi kínáljuk a szebbnél-szebb megoldásokat.
MatávCom: márkaépítés Ogilvy & Matherrel
Az információt felhasználó emberre és az informatika alapját képező bináris számrendszerre, a digitalizálódó világot jelképező 0-ra, illetve 1-es számra épül a MatávCom új céges termékarculatát építő kampányának kreatív anyaga jelentették be a rendszerintegrátor május 24-i sajtótájékoztatóján.
Miért nehéz a márkaépítés? - cikk
Sok cégnél nagyon nagy erőfeszítéseket tesznek azért, hogy termékükből erős márka váljék. Akinek ez már sikerült, az tudja, hogy milyen nehéz a márkaépítés!
Munkáltatói márkaépítés - egy új, trendi hóbort?
A munkáltatói arculat megítélését és érzékelését szubjektív benyomások formálják: egy ismerős elmarasztaló megjegyzése a cégről, egy rokon dicsekvő szavai a munkahelyéről, egy hír a céggel kapcsolatban, vagy a cég új termékével való ismerkedés egy reklám-spotban. Számos eszköz áll a vállalatok rendelkezésére munkáltatói arculatuk alakításához, a kérdés az, élnek-e
Márkaépítés 5 lépésben: a branding alapjai
Minden vállalkozásnak van márkája: a kérdés az, hogy tudatosan építi vagy a véletlenen múlik. A cikk 5 egyszerű lépésben mutatja be a márkaépítés folyamatát és gyakorlati hasznát. Hasznos információ kezdő és gyakorló reklám szakembereknek egyaránt.
Arculattervezés a Valoremtõl
Arculattervezés több, mint 10 éves múlttal, díjnyertes csapattól. Ön hátradõl, mi kínáljuk a szebbnél-szebb megoldásokat.
Meghatározás
A branding, vagy márkaépítés egy termék, vállalkozás, vagy egy személy (personal branding) hírnevének megteremtése, kiépítése, erősítése. Alapvető célja, hogy a márkanév pozicionált legyen, az ügyfelek egyértelműen bizalommal forduljanak irányába. Módszerei: image építés, megszemélyesítéssel médiaszereplés, szponzoráció, melyekkel a kijelölt célcsoporthoz jut el a brand tulajdonosának híre.