Linkek a témában:
Termék és brand menedzsment
Kreatív csomagolástervezés, vállalati arculattervezés, márkaépítés. Díjnyertes csapatunk az ötlettõl a gyártásig elkíséri. Termék design, ami elnyeri vásárlói bizalmát.
Termék és brand menedzsment
Kreatív csomagolástervezés, vállalati arculattervezés, márkaépítés. Díjnyertes csapatunk az ötlettõl a gyártásig elkíséri. Termék design, ami elnyeri vásárlói bizalmát.
A legdrágább reklámhely a turisták ‘itt jártam’ fotói
A Times Square már régóta a hirdetők kedvelt helye, írja a New York Times, de nemrégiben jöttek csak rá arra, hogy a térre kitett multiplakátoknál van egy olcsóbb, személyesebb, és hosszú távú hatást kifejtő reklámlehetőség: ha beférkőznek a turisták zsákszámra készített fényképeire, amik fotómegosztó oldalakra (flickr) vagy személyes blogokba kerülnek be.
Kifizetődik a márkaépítés
A Nielsen által mért legnagyobb forgalmú tíz élelmiszer-kategóriából nyolcban a piacvezető márkák megőrizték vagy növelték részarányukat a kiskereskedelmi forgalomból tavaly az előző évhez képest. Közéjük tartozik a sör, a szénsavas üdítőital, az ásványvíz, a gyümölcslé és a gyümölcsjoghurt is.
Márkaépítés vagy promóció?
A válság hatására a hirdetők vagy rövid távú megoldást keresnek és promócióznak, vagy a márka megerősítésében látják a túlélés biztosítékát. A Nissan, a Ringier, a Népszabadság és a Beiersdorf szakemberei beszélgettek az irányokról a BMB Focus és a Kreatív felkérésére.
Branding marketing ügynökség
A Budapest Marketing ügynökség főként webáruház marketing szolgáltatásokat nyújt a hazai KKV szektorban, de megtalálható ügyfeleik között nemzetközi márka, hotel és játékáruház is. Látogasson el oldalunkra, és vegye fel velünk a kapcsolatot!
Meghatározás
A branding, vagy márkaépítés egy termék, vállalkozás, vagy egy személy (personal branding) hírnevének megteremtése, kiépítése, erősítése. Alapvető célja, hogy a márkanév pozicionált legyen, az ügyfelek egyértelműen bizalommal forduljanak irányába. Módszerei: image építés, megszemélyesítéssel médiaszereplés, szponzoráció, melyekkel a kijelölt célcsoporthoz jut el a brand tulajdonosának híre.