Linkek a témában:
Amerikai médiamogul görög akcentussal
A görög származású, rajongói szerint ezerarcú nő, ellenlábasai szerint kaméleon Arianna Huffington (61 éves) izgalmas fordulatokban bővelkedő élete során volt már plágiummal vádolt szerző, politikai kommentátor, feministák ellenlábasa, nőjogi ügyek szószólója, a Spirituális Belső Tudatosság Mozgalmának követője, kaliforniai kormányzójelölt, az egykori republikánus kongresszusi házelnök Newt Gingrich lelkes híve, Obama elnök rajongója, hithű republikánus és hithű demokrata. Legújabban az újmédia úttörője és nagyasszonya.
Mint Obama?
Pollner talált a személyes brand kezeléséről egy érdekes információt, hogy egyesek még akkor is frissítik a Twitter státuszukat amikor éppen egy konferencián adnak elő, tehát vagy a Blackberry ott villog a kézben, vagy mások csinálják az fárasztó melót helyettük - valószínűleg az utóbbi -.
Meghatározás
A branding, vagy márkaépítés egy termék, vállalkozás, vagy egy személy (personal branding) hírnevének megteremtése, kiépítése, erősítése. Alapvető célja, hogy a márkanév pozicionált legyen, az ügyfelek egyértelműen bizalommal forduljanak irányába. Módszerei: image építés, megszemélyesítéssel médiaszereplés, szponzoráció, melyekkel a kijelölt célcsoporthoz jut el a brand tulajdonosának híre.