Linkek a témában:
A megismerés különböző módjai
Időnként jó lenne belelátni, hogy mi zajlik mások fejében. Ez a gondolat rendszerint felmerül bennünk, ha valami zavart észlelünk a kommunikációban. Hiszen, egyébként érteni véljük a másikat és feltételezzük, hogy hasonló módon érzékeljük a minket körülvevő világot. De mi van akkor, ha egy zsenivel találkozunk? Valakivel, akinek a feje teljesen másképp van összerakva? Teljesen másképp érzékeli és észleli a dolgokat? Daniel Tammetet egyáltalán nem túlzás zseniként aposztrofálni. Tudása elképesztő.
"A penge élén táncolok" - Annie Leibovitz
Egyelőre megúszta a világ egyik leghíresebb fotóművésze, hogy elveszítse teljes életművét. A 24 millió dolláros adóssággal küzdő Annie Leibovitz hallgat arról, hogy mire kellett neki a pénz, amit gyakorlatilag egy magasművészetre specializálódott zacitól kért. Az eladósodás hátterében tehetséggel párosult hanyagság, és magánéleti gondok állhatnak.
A personal brand 4 tézise
Igazi balladai homály lengi körül a personal brand kérdését, sokan, közöttük talán Te sem tudod pontosan, mihez is kezdj ezzel a divatos és megfoghatatlan témával. Most négy alap tézist mutatok be a személyes márkával kapcsolatban, amelyek eloszlathatják a ködöt.
How To Brand Yourself Like A Celebrity
As I tell my clients over and over, your personal branding campaign should be primarily centered on the goal of branding yourself as a celebrity within your market. The key phrase here is "within your market." You don't need to become the next Hollywood superstar, you just need to become the go-to guy in your field, within your market. And as you know if you've been paying attention, that involves branding yourself both as an expert and as an interesting individual. Why interesting?
Martha Stewart eladná
Amerikában ikon ez a kedvesarcú hölgy. Műsoraiban, kiadványaiban (elektronik és print média egyaránt) főz, kézműveskedik, varr, remekül gondozza a háziállatokat, lakberendez, dekorációs tippeket ad, kertészkedik. Nem szaporítom a szót, ő a nagybetűs házitündér, egy amolyan Stahl Juci kicsit mondjuk tágabb spektrummal, akiből viszont mindenki akar egyet otthonra.
Meghatározás
A branding, vagy márkaépítés egy termék, vállalkozás, vagy egy személy (personal branding) hírnevének megteremtése, kiépítése, erősítése. Alapvető célja, hogy a márkanév pozicionált legyen, az ügyfelek egyértelműen bizalommal forduljanak irányába. Módszerei: image építés, megszemélyesítéssel médiaszereplés, szponzoráció, melyekkel a kijelölt célcsoporthoz jut el a brand tulajdonosának híre.