Linkek a témában:
Egy jelenség új formája
Márkatudatosság. Branding – ez az angol eredetű szó ma már egyike a leggyakrabban használt „magyar” szavainknak. Ám ez a márkatudatosság megjelenése a munkáltató-alkalmazotti viszonylatban viszonylag új jelenség.
Félmilliárdos kampány a márkás termékekért
A márkatudatosság és a márkahűség erősítése érdekében az idén negyedik alkalommal óriásplakát-kampányt indít a Magyar Márkaszövetség szombaton, amelynek keretében országszerte 5100 óriásplakátot helyeznek el - derül ki a szövetség tájékoztatójából.
Plakátkampány a márkatudatosságért
Nem direkt vásárlásra ösztönző, hanem a márkatudatosság elmélyítését célzó nagyszabású óriásplakát-kampányt indított a Magyar Márkaszövetség február elején. Az egyhónapos hadjárat időszerűségét a szervezet a GfK piackutató cég adataira alapozza: míg hazánkban a vásárlóerő mértéke kétszeresen meghaladja a régiós átlagot, az egyes márkák fogyasztói támogatása nálunk a legalacsonyabb.
Meghatározás
A branding, vagy márkaépítés egy termék, vállalkozás, vagy egy személy (personal branding) hírnevének megteremtése, kiépítése, erősítése. Alapvető célja, hogy a márkanév pozicionált legyen, az ügyfelek egyértelműen bizalommal forduljanak irányába. Módszerei: image építés, megszemélyesítéssel médiaszereplés, szponzoráció, melyekkel a kijelölt célcsoporthoz jut el a brand tulajdonosának híre.