Linkek a témában:
A leghatásosabb mód márkatudatosság kiépítésére
Tudja, hogy mennyit ér az arculata? Még fontosabb kérdés az, hogy a célközönsége ismeri-e az Ön brandjét?
A brandépítés fontossága
A kőkemény brand kiépítése valószínűleg a legjobb hosszútávú marketing stratégia.
A marketingesek kihívásai
Több mint 1700 személyes interjú alapján készítette el friss tanulmányát az IBM a marketingvezetők előtt álló kihívásokról. Kiderült, a többség ugyan látja, merre megy a világ, de követni már nem feltétlenül tudja.
Apple: Újabb harapás
Habár ahogy korábban is beszámoltunk róla, az Apple éppen nagy szabadalmi harcot vív a Samsunggal, de ennek ellenére is talált időt arra, hogy védjegy-ügyekkel foglalkozzon. Számos német lap (köztük ez is) közölt cikkeket ugyanis a napokban arról, hogy az IT-óriás haragját egy dél-bonni kis német kávézó érdemelte ki, melynek neve: Apfelkind (jelentése: almagyermek).
Márkatudatosság és márkahűség
A világ egyik legjelentősebb piackutató intézetének elemzése szerint az egyes márkáknak sikerült olyan elismerést kivívniuk maguknak, hogy sok fogyasztó nem vesz tudomást a multinacionális társaságok tevékenységét övező kedvezőtlen megnyilvánulásokról, nem csatlakozik a bojkottokhoz, s egyáltalán: nem bánják, hogy a márkák szerepet …
Meghatározás
A branding, vagy márkaépítés egy termék, vállalkozás, vagy egy személy (personal branding) hírnevének megteremtése, kiépítése, erősítése. Alapvető célja, hogy a márkanév pozicionált legyen, az ügyfelek egyértelműen bizalommal forduljanak irányába. Módszerei: image építés, megszemélyesítéssel médiaszereplés, szponzoráció, melyekkel a kijelölt célcsoporthoz jut el a brand tulajdonosának híre.