Linkek a témában:
Álláskeresők mantrája: "brand yourself"
Mit jelent a brand? Márka, érték, stílus, vagyon. Sok mindent, amelyek összefüggnek egymással. Mint kifejezés, a marketing tudományokban honosodott meg a 20. században, de a jelenben már jóval többet jelent, mint egy klasszikus szakszó.
Magyar márkák
Európai, sőt még regionális összehasonlításban is rosszul teljesítenek a hazai brandek, pedig lenne lehetőségünk a fejlődésre. Valójában nem tudjuk, mit gondolnak rólunk a külföldiek.
Szeretetmárkaként lehet igazán érvényesülni
A technológia fejlődésének is köszönhetően átalakulóban van a világ vásárlóinak gondolkodása, értékrendszere, ennek nyomán pedig viselkedése. Már nem lehet bármit lenyomni a torkokon.
Meghatározás
A branding, vagy márkaépítés egy termék, vállalkozás, vagy egy személy (personal branding) hírnevének megteremtése, kiépítése, erősítése. Alapvető célja, hogy a márkanév pozicionált legyen, az ügyfelek egyértelműen bizalommal forduljanak irányába. Módszerei: image építés, megszemélyesítéssel médiaszereplés, szponzoráció, melyekkel a kijelölt célcsoporthoz jut el a brand tulajdonosának híre.