Linkek a témában:
Egyetemistákat támogat a Citibank
A Budapesti Corvinus Egyetem Vállalkozások Pénzügyei Tanszékének százhatvan hallgatója vesz részt a 2011/2012-es Citibank–Corvinus Egyetem Oktatási Programban, amelynek célja az oktatás színvonalának növelése. Az idei programindító rendezvényt október 27-én tartották, amelyen a Citibank által alapított Legjobb végzős hallgató díjat ketten vehették át, és Batara Sianturi, a Citibank Magyarország elnök-vezérigazgatója interaktív fórumot tartott a diákokkal, amelynek alapjául a „Citi működése a változó globális környezetben” című előadása szolgált.
Társadalmi felelősségvállalás a Generalinál
Célunk, hogy a Generali jelentős társadalmi szerepvállalási hagyományaira és munkatársaink elkötelezettségére építve, korszerű intézményrendszer megteremtésével elismerten hozzájáruljunk a fenntartható fejlődéshez, figyelembe véve külső és belső érintettjeink hosszú távú érdekeit és természeti környezetünk fenntarthatóságát.
Meghatározás
A branding, vagy márkaépítés egy termék, vállalkozás, vagy egy személy (personal branding) hírnevének megteremtése, kiépítése, erősítése. Alapvető célja, hogy a márkanév pozicionált legyen, az ügyfelek egyértelműen bizalommal forduljanak irányába. Módszerei: image építés, megszemélyesítéssel médiaszereplés, szponzoráció, melyekkel a kijelölt célcsoporthoz jut el a brand tulajdonosának híre.